חפש את המטמון- מסיבת רווקות

לפני כשבוע נערכה מסיבת רווקות לאחת מחברותיי הטובות. שבועות חשבנו ושקדנו על התכנית. רובנו די חנוניות כך שחשפן או מגדת עתידות לא באו בחשבון. בשלב כזה או אחר במהלך ההכנות נזכרה אחת הבנות בתקופה בה הינו צופיפניקיות (חניכות בתנועת הצופים) מושבעות. התחלנו להעלות זכרונות מתוקים ורחוקים מימי הפעולות בשבט, בהתחלה כחניכות ומאוחר יותר כמדריכות, תוך כדי שיחה נזכרנו באחד המשחקים היותר אהובים בפעולות בצופים- כתבי חידה וסימני דרך. דבר אחד הוביל לאחר וכך התגבשה לה מסיבת רווקות בסימן כתבי חידה. אני לא אעייף אתכם בפרטים הרעיון שאני רוצה לספר הוא שכתבי החידה שרובם היו בנושא הזוגיות שלה, הילדות וגם מהתנ"ך התגלו כרעיון מגניב ביותר למסיבת רווקות. התחלנו את היום בת"א וסיימנו בראש הנקרה כלאורך כל הדרך עצרנו בכל מיני נקודות ציון הקשורות לחייה של חברתנו המאורסת. בכל נקודה נתנו לה כתב חידה שהפתרון הוביל\רמז על הנקודה הבאה. החברות ביקשו שלא אפרסם תמונות שלהן אבל אני חייבת להעלות מספר תמונות מחופי אכזיב שאני ממליצה לכל אחד מכם לבקר בהם עם או בלי המשפחה. כשצילמתי את התמונות חשבתי שרק חסרה פרסומת - "טיסה לחופים מדהימים ב- XXX" ואף אחד לא יאמין שזה צולם בארץ (ולא בגלל כישורי הצילום שלי).






מדהים, לא? לסיכומו של עניין אני ממליצה לכם- א. כתבי חידה במסיבת רווקות או כרעיון לכל יום הולדת ב. טיול לחופי אכזיב כי עכשיו זו העונה לטייל, עדיין לא חם מדיי ואפשר להעביר יום כיף בחופים האלו (קחו בחשבון שאין צל ואין מציל).
תהנו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה