טיול בר מצווה – רעיונות


13 שנים חלפו מהרגע בו נולד בנכם וכעת הוא עולה למצוות. אירוע מרגש לכל הדעות, אירוע המסמל מעבר מילדות לבגרות. בר מצווה הוא ההזדמנות לחגוג את יום ההולדת בצורה קצת אחרת. לרוב, חגיגות בר המצווה מסתכמות במסיבות ענק אך טרנד טיולי הבר מצווה הפך גם הוא שכיח בשנים האחרונות. טיול בר מצווה יכול לשמש כחלופה נהדרת למסיבות הענק או להשתלב עימן. ניתן לקיים טיולי בר מצווה המיועדים למשפחה הגרעינית, המורחבת או לארגן טיול לחברים הקרובים של נער היום הולדת.

טיולי בר מצווה למשפחה בחו"ל


טיולים המיועדים למשפחה המצומצמת מאפשרים מגוון יעדים רחב יותר. כמובן שניתן לטייל בארץ, אך מרבית ההורים ימצאו בחגיגת בר מצווה הזדמנות לייחד את הטיול ולטוס לחופשה מחוץ לארץ.
משך הטיול - הטיול אינו חייב להיות ממושך ואפילו סוף שבוע ארוך בעיר מלאת אטרקציות יהווה יעד תיירותי מעניין. טיול בארצות כמו ארה"ב, קניה וטנזניה יספקו לנער המתבגר מענה מצוין לתרבות, נופים וזיכרונות נפלאים.
תכנים – חשוב מאוד להתייעץ עם נער יום ההולדת ולשאול מה הם העדפותיו בנוגע ליעד הטיול. ייתכן והוא יעדיף טיול עירוני אך קיים סיכוי כי טיול ליעד ובו חוף ים, נוף ושמיים, יעניין אותו יותר. לא כל נער מתעניין באותם דברים ואם אין ילדים קטנים מידי המצטרפים לטיול, מוזיאונים יכולים להיחשב כחלק ממסלול הטיול. בכל מקרה, כל יעד שייבחר כדאי לבדוק מבעוד מועד מהן האטרקציות הקיימות בו, מסלולי הטיול המומלצים ונקודות החן החשובות.
מחיר – כמובן שהתקציב הוא שיקבע את יעד הטיול ואורכו. כמו כן, התקציב הוא שיקבע את כמות האנשים אשר יצטרפו לטיול. במידה והתקציב אינו גבוה במיוחד, אפשר לקחת בחשבון את הרעיון שרק אחד ההורים יטוס או לוותר על הצטרפותם של שאר האחים.

טיולי בר מצווה למשפחה בארץ

הבחירה לטייל בארצנו הנהדרת מאפשרת מבחינה כלכלית, למרבית האנשים, לתכנן טיולים מרובי משתתפים ו/או טיולי קונספט. ניתן לארגן טיול למשפחה המורחבת ליעד פופולארי או ליעד פחות מוכר. טיולים בארץ ניתן לשלב בקלות עם אטרקציות מיוחדות כמו "עלייה לתורה" בכותל בירושלים או בצפת באחד מבתי הכנסת העתיקים. ניתן לצאת לטיול ג'יפים משותף במדבר או רפטינג בירדן. בכל טיול ניתן לשלב ארוחה במסעדה או פיקניק מאורגן היטב. כמו כן, קיימת האפשרות להזמין את משפחה או קבוצת חברות לחופשה מאורגנת באחד מבתי המלון בארץ ולשלב בתוכה פעילויות שונות באזור הנבחר.
הדבר החשוב ביותר הוא, לערב את בעל השמחה ולהעניק לו את אפשרויות הבחירה והארגון, מידה והוא מעוניין.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה