תערוכת מבשלים 2011

ידוע כי לכל אחד יש חולשות. אחת הבולטות אצלי היא החולשה לבישול וכל הקשור בכך. או אולי אני אהיה יותר ספציפית ואודה שיותר מאשר אני מבשלת אני אוהבת להכין עצמי למקרה שאבשל- כל הגאדג'טים למטבח נמצאים אצלי- חולשה, כבר אמרתי? טוחן פלפל ומלח חשמלי, קוצץ שום על גלגלים, מסננת סיליקון ועוד.
כשאחד מידידי (הטובים) הודיע לי שבתחילת אפריל תתקיים תערוכת מבשלים, היה ברור (לו וגם לי) שאין סיכוי שאני אפספס את האירוע. וכך, מצאתי עצמי ביום רביעי האחרון מטיילת בין עשרות דוכנים המציעים שלל אטרקציות למטבח.


בכניסה לתערוכה הייתה תצוגה מדהימה של יודעי דבר (או שניים) בתחום הקולינרי נסו לזהות-

                                                    (אייל שני)
                                                     (ישראל אהרוני)
                                                     (ארז קומרובסקי)
                                                     (חיים כהן)
ועכשיו ההפתעה- כל הדמויות עשויות מעוגות. כן, כן- עוגות יהכינה טל צפריר.

בין המכשירים החשמליים העדכניים ביותר בתחום היו גם דוכני אוכל שהציעו את מרכולתם. וזו- חולשה נוספת שלי. אין כמו שמן זית כתית מעולה שנעשה בכבישה קרה בצורה קפדנית ומושקעת כמו השמן שנעשה בקיבוץ מסיק שהגיע עד לתערוכה וגרם לי להוציא את הארנק ולהשביח כל סלט או רוטב פסטה שהכנתי מאז.


גם הגבינות של משק יעקבס לא נשארו מקופחות ואני הסתחררתי ממגוון האפשרויות והטעמים.



אפילו הבחור מ"האח הגדול"- יורם, הגיע עם יין הבוטיק שלו לתערוכה.
אם אתם שואלים אותי, תערוכה כזו צריכה להיערך לפחות שלוש פעמים בשנה...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה