מסיבת רווקות

אני יודעת שכבר כתבתי על מסיבת רווקות אבל אני חייבת לספר על עוד אחת (זו התקופה אצלי...לא קל).
לפני שבוע וחצי הייתי באחת המסיבות היותר מוצלחות, למה? כי לשם שינוי לא היה מדובר בבנות שאף אחת לא מכירה את השניה אלא באוסף חברות מגובשות (כ-18 בנות) שבאו לעשות חיים!!!!



אני אתחיל מההתחלה...
כחודש וחצי לפני המסיבה התחלנו לשבור את הראש היכן ואיך לעשות את המסיבה. החלטנו כי נלך על קונספט הכולל לינה כדי שנוכל לשתות בנחת ולא נצטרך לנהוג הביתה. זה היה שלב א'. בשלב ב' בחנו אופציות ולאחר התלבטות החלטנו לערוך את המסיבה בים. מאחר ואם הכלה הודיעה כי היא רוצה לממן את המסיבה (ויש לה לב רחב- מאוד...) יכלנו לפנק את עצמנו והזמנו אוהל, פוטונים, פינות זולה, רקדנית בטן, בחור שהכין לנו "על האש", קנינו מלא אלכוהול והיה ברור שכאן הולך להיות משהו- שונה מהרגיל. אחת הבנות (מפיקה במקצועה) הייתה אחראית על הארגון ודאגה שכל אחת מהבנות תהיה אחראית על משהו (במסיבות על הים חשוב לזכור להביא הכל- בשעה שלוש לפנות בוקר כשאת שיכורה זה לא כ"כ נעים לגלות שאין נייר טואלט, למשל).
וכך, נרקמה לה המסיבה.
אההה, כן, כל 2-3 בנות היו אחראיות על ארגון משימה\ מצגת\ הפתעה.



ביום המסיבה נאספה הכלה המיועדת מביתה עם עיניים קשורות, כולנו כבר חיכינו לה (חצי שיכורות) בחוף הים וכשהיא הגיעה, אפשר היה להרגיש את האנרגיה וההתרגשות באויר- היה מדהים!!!!
זה הבדל של שמים וארץ להשתתף במסיבת רווקות בה כולן חברות לעומת מסיבת רווקות שכולן מתביישות ובקושי מכירות...

הכלה עצמה הייתה נרגשת בטירוף...

שבוע לאחר מכן הייתה החתונה. חתונה קטנה שנערכה בבית אנדרומדה ביפו ושם בדיוק כמו שצפיתי הייתה החתונה הטובה ביותר שהייתי בה אי- פעם. מעולם לא רקדתי ברחבת ריקודים עם אנרגיות מטורפות כמו שהיו ברחבה הזו...(הכלה הייתה מהממת, האוכל היה טעים הכל היה מושלם אבל רחבת הריקודים- הייתה משהו שלא רואים). החתונה החלה השעה 15:45 והסתיימה בשעה 01:30 בלילה כשכולם מרוצים ועם יבלות ברגליים לעוד הרבה זמן.
מאחלת לכולכם חתונה כזו...
בשמחות

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה