טיול משפחות- נחל אלכסנדר

היי. הרבה זמן לא כתבתי...מזג האויר גרם לנו להישאר בבית בסופי שבוע, שמיים אפורים לא כ"כ עושים חשק להסתובב בחוץ, אבל עכשיו נזכרתי ששכחתי לעדכן אתכם בטיול אופניים שעשינו לפני חודש (פחות או יותר) נחל אלכסנדר.
הכניסה למסלול-

כמו שבטח כבר הבנתם, אני לא "מתה" על מקומות הומי אדם וטיול אופניים בשבת (בטח בנחל אלכסנדר) הוא מקום שעלול לענות על ההדגרה "הומי אדם". לכן, בחרנו לצאת לטיול ביום שישי בבוקר ולא בשבת כי בעצם, מה ההבדל? ההבדל הוא שהיינו כמעט לבד והיה מדהים!!!!
ראשית, עכשיו זה הזמן לטייל- אין ספק. שדות בצבע ירוק בוהק כמו שיש עכשיו, אין באף עונה אחרת בשנה!!! מרבדים של ירוק- קסם.


אז ביום שישי העמסנו את האופניים- שלא תטעו, אנחנו לא פריקים של אופניים, קנינו אותם לפני חודשיים במסגרת המחשבה להיות משפחתיים יותר ולצאת מהבית כמשפחה לטיול...אז אחרי שהאופניים המתינו למעלה מחודש במחסן כדי שנזיזי את עצמנו החלטנו- יאלה, הולכים על זה. נסענו לקיבוץ מעברות שם מתחיל המסלול.
אחרי נסיעה מקסימה בשביל מרוצף ומסודר כשהכל ירוק מסביב הגענו לגשר הצבים.


לא מצאנו הרבה צבים...אבל הנה נציג הכבוד שהואיל בטובו לצאת מהמים ולהראות לעולם שאכן יש כאן צבים-


במקום הרבה צבים אפשר למצוא הרבה ברווזים (שבינינו למי שיש ילד מתחת לגיל שנתיים, גם ברווזים זה טוב...)


ליד גשר הצבים בנו פארק שעשועים נחמד וסביבו מרבדי דשא.



למי שרוצה להגיע ישירות לכאן אפשר להגיע עם הרכב ולחנות ליד הגשר, לא חייבים לרכב על אופניים או ללכת את כל המסלול. מומלץ מאוד כמקום לפיקניק..


התכנית המקורית שלנו הייתה לעצור, לשחק בגן שעשועים, לראות צבים ולהמשיך עד הים. אבל, כלבתנו- בלה, עצלנית הרבה יותר מאיתנו והראתה סימנים שצריך לחזור בחזרה כי היא לא מתכוונת להמשיך לרוץ...


בסיכומו של דבר, אלו מכם שמחפשים טיול משפחות כיפי ליום שישי - אני ממליצה בחום...שימו סנדוויצ'ים ומים וצאו לדרך (יש גם פיתות דרוזיות בתחילת המסלול).


אהה..שכחתי לציין שזה לא מסלול מעגלי, הולכים וחוזרים באותה דרך, אבל היא מספיק יפה כדי שזה יהיה כיפי ולא משעמם. אל תמהרו להגיע לגשר, יש מקומות חמד בדרך לעצור בהם ולהנות.
שיהיה סופשבוע מקסים...
ואתם מוזמנים לשתף אותנו בהמלצות לטיולים ו\או מקומות כיפים שאתם מגלים...



מידע נוסף על- גן לאומי נחל אלכסנדר וחולות מכמורת

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה