רעיון ליום הולדת

ביום שישי בבוקר נזכרתי שבמהלך חופשת הלידה ביקרתי עם הקטנצ'יק במקום שנקרא "לגעת בחיות". המקום הוא "מיני" גן חיות בקיבוץ גבעת חיים איחוד. גידרו איזור מסויים ועיצבו אותו תוך ניסיון לייצר אוירה טבעית לחיות, באזור המגודר החיות מסתובבות חופשי ואנחנו (ההולכים על שתיים) מסתובבים ביניהן. 


זכרתי שבפעם הראשונה שהינו שם הקטנצ'יק פשוט היה המום מהחיות סביבו ובמשך כ-1/2 שעה לא הוציא הגה מפיו. בשישי האחרון החלטתי לחזור ולבקר במקום. הפעם הייתה שם מסיבת יום- הולדת וחשבתי לעצמי "איזה רעיון ליום הולדת, במקום לשכור מקום ולהביא מפעיל באים לגן חיות וכולם מרוצים (טוב ,אולי החיות קצת פחות)".


אפשר להגיע למקום גם כמתנה ליום הולדת ולבלות בו חלק ניכר מהיום. יש פינה עם דשא שבה ניתן לשבת ולאכול, נגרייה לקטנטנים, סוסים, טרקטור שמסיע את הילדים ועוד כל מיני אטרקציות שיכולות להפוך את יום ההולדת לחוויה בלתי נשכחת.



כאן המקום לציין שאני נכללת בין האנשים שמאוד, אבל מאוד אוהבים חיות ובהתחלה היה לי קצת קשה להכנס למקום שבו החיות "כלואות" והילדים רצים ביניהן, אבל בשני הביקורים שלי התרשמתי שהחיות נהנות מהעניין (הילדים מקבלים אוכל ומאכילים אותן) והן נראו שלוות ונינוחות.
פינת הליטוף הייתה מחוץ לתחום מבחינתי. לשם כבר לא הייתי מסוגלת להיכנס..
.


טיפ אחרון- במידה ואתם מגיעים למקום ביום שישי מומלץ לעצור בדרך בכפר הרואה ולהצטייד בחלות מדהימות של "אגדת לחם" ומגוון גבינות איכותיות של משק יעקובס.
תהנו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה