האם היה לכם כייף ביום כיף ?

נתחיל בסיפור. בנק מסוים החליט להעניק לעובדות מחלקה מסוימת שלו  (רק לנשים) יום כייף, ופינק אותן ביום של פעילות אתגרית וסדנת קולינריה.

האנשים שיושבים בוועד ושהחליטו שזה יום הכיף שהכי מתאים לעובדות הללו, לא ממש בדקו קודם מיהן, מהן ? מה גילן ? מה הן אוהבות ומה ההעדפות שלהן.

כדי לא להעמיס עליכם יותר מדי נספר, שיום הכיף הזה היה כישלון מוחלט. לפעילות האתגרית לא הצטרפה אף אחת (חוץ מאחת שהעזה ונקעה את הרגל...) בסדנת הקולינריה הן השתתפו אבל לא הפסיקו לקטר שזה לא ממש חכם לבשל בלי לאכול (כי כל המצרכים לאוכל לא ממש היו בטעם של כולן ואחרות נמנעו לאכול את זה) ובסופו של דבר הן עמדו והסתכלו על יצירות הבישול שלהן. בזבוז של יום כייף !!!

מסקנה חשובה: לפני שאתם עושים יום כיף לעובדים שלכם, תפנו בבקשה לאנשים מקצועיים שיעשו את האפיון, ההתאמה ויציעו לכם את מה שיהיה הכי נכון והכי מתאים לעשות עם העובדים שלכם. רק בחירה כזו- מותאמת תעשה יום כיף ולא יום מחלה...

יום כייף שמתאים לאופי ולגיל של העובדים !


זה ברור שיום כייף כשמו כן הוא, אמור להתחיל בכיף, להמשיך עוד יותר בכיף ולהסתיים בבום כייף גדול אבל מה שיקבע אם זה היה מוצלח, זו הבחירה הכי נכונה למטרות שלכם. בואו נבחן איזה ימי כייף מקובל היום להזמין.
  • פינוק אלטרנטיבי- יום שכולו ספא, רפואה אלטרנטיבית, אוכל בריא. מתאים לכולם.
  • מים וחוף- יום של פעילות מים. בדרך כלל מצליחה לשבור את הקרח, לגרום לאנשים ליהנות ועל הדרך לעשות גם ספורט. מתאימה לכולם.
  • אתגר וחוויה - פעילות שמתאימה רק לאנשים עם כושר ויכולת פיסית. בחירה של פעילויות לא קשות ומפרכות, אבל אתגריות מספיק כדי לסיים אותן בתחושת גאווה וכייף.
  • תרבות ואומנות- יום כייף שסובב סביב נושא של אומנות ותרבות מפגש עם אמן, יצירה ועוד. זה בהחלט יכולה להיות חוויה מעשירה שתסחף את כולם לתוך אוירה יצירה ואומנות, וגם תחזרו הביתה עם כד מעלים וזרדים...
  • מיזמים חברתיים ותרומה לקהילה- זהו יום כייף שעושה לכם אבל גם לאחרים כייף. מדובר על פעילות שקשורה לתרומה לקהילה, היא מגבשת ויש לה תוכן וערך מוסף והיא גורמת לכם להיות אנשים יותר טובים ויותר מעורבים בחברה בה אתם חיים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה