המתוק שיעשה לכם את הטיול

הדברים המהנים והטובים ביותר בחיים, הם אותם הדברים שאנחנו אוהבים כל פעם מחדש. נופים מרהיבים, שקיעות מהממות, טעמים מוכרים, מפגשים נעימים. אם אתם מחובבי הטיולים, אתם בוודאי יכולים להזדהות עם הטענה כי אחד המרכיבים החשובים ביותר בטיול הוא הארוחות שבדרך. השילוב בין האוכל, הסיטואציה והחברה, יוצר תחושות שהן הרבה מעבר לכל אחד מהמרכיבים במשוואה המשולשת הזו יוצר בנפרד.

השלם גדול מסך חלקיו, וכשאתם ניגשים לתכנן טיול, אחד הדברים החשובים שיש לקחת בחשבון במכלול הוא הארוחות, המרכיבים שלהן, הקינוחים ומה אוכלים בין הארוחות. למען האמת, אם שמים לב לפרטים הקטנים ומביאים קינוחים ופינוקים מיוחדים, הטיול כולו מקבל שדרוג, והופך לחוויה הרבה יותר נעימה, בצורה משמעותית. כדורי שוקולד, תמרים, עוגיות אפויות בבית, ועוד כל מיני פינוקים יכולים לתת לכם מרץ ולהעלות לכם ולשאר החברים חיוך גדול על השפתיים.

מתוקים מפנקים לטיול:

כשחושבים על פינוקים לטיול, צריך לקחת בחשבון שכדאי להכין דברים שלא שוקלים הרבה, נותנים הרבה מרץ, קל לאחוז ולאכול בהליכה, ובגדול מפנקים במיוחד. כדורי השוקולד, שציינו כבר, הם בחירה מעולה לפינוק מתוק שעונה על כל הקטגוריות. כולם אוהבים אותם, הם קטנים וכיפיים, ולא פחות חשוב – קלים להכנה

להלן מתכון פשוט לעשר מנות של כדורי השוקולד שיעשו לכם את הטיול:
לוקחים 100 גרם ביסקוויטים, ומפוררים אותם (עדיף במעבד מזון) עד לפירורים עבים, אבל לא לאבקה. ממיסים 50 גרם חמאה ומערבבים עם 40 גרם סוכר, 2 כפות קקאו, ומעט חלב, ולאחר שהכול מעורבב, מוסיפים את הביסקוויטים ומערבבים. יוצרים כדורים בעזרת הידיים, ומגלגלים אותם בקוקוס טחון.

מטיילים ובריאים – עוגיות גרנולה

עוד פינוק מתוק שמשדרג את הטיול, ומוסיף לו אפקט פריך וטעים, הם עוגיות גרנולה מתוקות ובריאות. היום אפשר למצוא עוגיות גרנולה בכל חנות איכותית, אבל להכין בבית זה הרבה יותר כיף, ובדרך-כלל גם הרבה יותר טעים.
המתכון הבא לעוגיות גרנולה ישלח אתכם למסלול עם קופסת חטיפים שנוח לאכול בהליכה או בישיבה, מתוק מספיק בכדי לענות על הצורך, ולא מתוק מדי בשביל להרגיש תחושה של שחיתות. עוגיות גרנולה הן בחירה מדויקת, טעימה, ומפנקת, שברגע שמכינים פעם אחת, מתמכרים.

ערבבו כף קמח (אפשר קמח מלא), כפית אבקת אפייה, רבע כפית מלח, כוס וחצי שיבולת שועל, חצי כפית גרידת לימון, ושליש שמן קנולה. הוסיפו לתערובת ביצה טרופה עם שני-שליש כוס סוכר, וערבבו הכול יחד. את העיסה יש לסדר בתבנית בעיגולים קטנים, כמו מטבעות, בגודל של חצי שקל כל אחת, ועם מספיק מרחב מסביב, כי הן גדלות באפייה. הניחו את התבנית בתנור שחומם למאה-ושמונים מעלות לפרק זמן של בין שמונה לעשר דקות. הן יוצאות זהובות, רכות ועם ריח מעולה. אחרי שהן מתקררות, הן הופכות לפריכות – החטיף המושלם לטיול המושלם. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה