המדריך לפיקניק


פיקניק מהווה בילוי מושלם, ממנו ניתן לבלות בשלל אשורים בארץ. לא משנה עם אתם משפחה או זוג רומנטי, פיקניק מהווה פיתרון לבילוי מושלם עבור שניכם. את הפיקניק תוכלו לערוך בין מגוון נופים הכוללים חורשות ירוקות, יערות מרהיבים, חופים מהפנטים, שמורות טבע עם נהרות, מדבריות אינסופיות ועוד שלל נופים אחרים. רוב שטחי הפיקניק המומלצים בארץ, נמצאים במקומות בהם אתם לא נדרשים לשלם, דבר המהווה פתרון מושלם במצב הכלכלי של היום.

אזורים מושלמים לפיקניק

בארץ תוכלו למצוא מגוון אזורים המושלמים לפיקניק, אשר מחולקים למבחר צבעוני של יעדים, אשר מאופיינים בנופים שונים. אם אתם גרים במרכז ואתם לא מעוניינים להתרחק מאזור ביתכם, תוכלו לערוך את הפיקניק בשלל מקומות קסומים. בין המקומות המומלצים תכלו למצוא את שלל החופים באזור החוף, ביניהם תוכלו למצוא חופים המהווים שמורות טבע או חופים אליהם צמודה טיילת מרהיבה. מלבד החופים השונים, תוכלו ליהנות מפיקניק בשלל יערות וחורשות בסביבה, הכוללות בתוכן גם שלולית מרהיבה. אם בכל זאת תרצו ליהנות משמורת טבע, גם במרכז תוכלו למצוא כזו, עם זו שמורת הנחל הירוק, שמורת האירוסים ועוד. כמובן אם אתם כבר במרכז, תוכלו ליהנות מפיקניק בפארקים העירוניים הגדולים, המהווים את הריאות הירוקות בערים. כאשר הפארק המפורסם, שכולל בתוכו גם אינספור אטרקציות הוא פארק הירקון בתל אביב. אם בכל זאת אתם מעוניינים, להתרחק ממרכז הארץ במטרה לשלב טיול בין שלל שמורות הטבע בצפון או בדרום, על מנת לפצות עבור שיעור הפילאטיס בחדר כושר רעננה, שתפסידו במהלך סוף השבוע. במהלכם תוכלו ליהנות מאינספור שמורות טבע, גנים לאומיים, עמקים, מדבריות וחורשות טבעיות, אשר יספקו לכם מקום מושלם לטיול ופיקניק בין נופים מרהיבים.

מה כדאי לארוז לקראת הפיקניק?

פיקניק מהווה פיתרון מושלם, עבור כל מי שמעוניין לחסוך בהוצאות הפיננסים וליהנות מבילוי בין יופיו של הטבע. ההכנה לקראת טיול הפיקניק, לא דורשת מכם הוצאה עצומה ולרוב הטיול מהווה ראיון מושלם עבור הזוג הרומנטי או המשפחה. אם אתם מתכוונים לצאת לפיקניק רומנטי, כדאי לכם להצטייד ביין אדום, לבן או אם יש לכם אפשרות ואתם רוצים להפתיע כדאי שתצטיידו בשמפניה בליבוי כוסות שמפנייה כמובן. בנוסף לכך, כדאי שתצטיידו בפירות מעוררי יצרים כמו: פסיפלורה ותותים המהווים קינוח מושלם. ובנוסף לכך בסלט עוף או טופו עם אתם צמחוניים, כמובן שכדאי שתצטיידו בסלסלה, עם סכום, תבלינים, מפה משובצת ולהשלמת האווירה, גם בוורד. אם אתם יוצאים לפיקניק עם המשפחה, תוכלו לעשות על האש, רצוי שתצטיידו עם צידניות וקרח על מנת לשמור על הבשר, הממרחים והשתייה. אם אין לכם כוח לעשות על האש, פשוט תצטיידו בכריכים, פירות, ירקות וחטיפים בתוך צידניות או תיקים אשר שומרים על טיב המזון. אל תשכחו להצטייד בשקיות זבל, על מנת לפנות את האשפה ולשמור על הסביבה הירוקה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה