שביל ישראל- נקודה באמצע הדרך...

מזל טוב. החלטתי לפתוח בלוג. למה? לא ברור, אולי בסימן השנה החדשה, אולי.
אני בן 30, נשוי עם ילד בן שנה, גר באזור השרון, אוהב את החיים, ים, אנשים (לא את כולם, אבל את הרוב) ובעלי חיים (את כולם).
אני לא מחשיב את עצמי לדברן גדול אבל לפעמים בא לי לשתף אחרים בדברים כיפים ויפים שאני רואה על הדרך...
אז הנה זה בא...

כאוהב ים מושבע אני אף פעם לא מבין למה בחורף אנשים שוכחים את הים- לדעתי זהו זמן אידיאלי להנות באמת מהשקט והשלווה שהים מציע לנו, לעומת הקיץ בו כולם חייבים להראות לנו איך הם השתפרו במטקות- או שלא.
אם יש לכם זמן פנוי, קחו את המשפחה וצאו לטיול משפחתי רגוע ושליו...ואם בא לכם שקט ולבד- פשוט כנסו לאוטו כשפניכם לכביש החוף.
הנה כמה תמונות מהבוקר בחוף הים שבין בית ינאי למכמורת. החלק הזה הנו חלק משביל ישראל.
ההוכחה שאכן שביל ישראל עובר כאן...


החול הקשה של אחרי הגשם מאפשר טיול אופניים כיפי לאורך החוף...



למי שרעב יש בית קפה\ מסעדה נחמדה


ו...נקודת השיא- התצפית מהצוק של בית ינאי



בתמונה הבאה אפשר לראות ברקע גולש SUP הטרנד החדש בעולם הגלישה... עומדים על גלשן וחותרים, אין כושר טוב יותר מזה, כל שריר בגוף עובד גם אלו שאתם יודעים על קיומם וגם אלו שרק אחרי החתירה תגלו שהם קיימים (קצת מזכיר חסקה אבל זה ממש לא אותו הדבר)




אחד הספסלים הכי שווים בארץ, לא צריך להזמין או לשלם על כרטיסים- ההצגה חינם.


עוד גולשי SUP באימון בוקר...




גם אתם מרגישים את השקט והשלווה או שזו רק אני?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה