סיימתם את שביל ישראל ומתגעגעים אל האוהל? - רשימת הטרקים השווים בעולם

טיול על שביל ישראל הוא ללא ספק אטרקציה בלתי נשכחת. השביל שמתחיל בקיבוץ דן ונגמר בבית ספר שדה הוא יעד תיירותי המשתרע על פני 1,000 קילומטרים. יחד עם זאת, מי שמסיים את השביל ועדיין מתגעגע ללינה בתוך אוהל יכול לצאת לעוד כמה טרקים שווים ברחבי העולם. ועד שתכנסו לאתר www.elal.com או כל חברה אחרת להזמין את החופשה הבאה שלכם, עשינו לכם סדר בטרקים של המקצוענים:

1. שביל האפלצ'ים במזרח ארצות הברית

את רשימת הטרקים השווים כדאי להתחיל במדינה נוחה ונגישה כמו ארצות הברית. היתרון של שביל האפלצ'ים הוא מעבר במספר מדינות, אפשרות לשילוב הטיול בשטח עם חוויה אורבנית והתאמה לטוו גילאים רחב. הטרק אורך 3,500 ק"מ אך לא חייבים להשלים את המסלול השלם. קצה אחד של המסלול נמצא במדינת ג'ורג'יה והקצה השני במיין. לאורך המסלול מגוון רחב של אתרי טבע ונופים עוצרי נשימה.

2. סנטה קרוז בפרו

אי אפשר לדבר על טרקים שווים בעולם בלי להזכיר את יבשת דרום אמריקה. בפרו תצטרכו ללכת ארבעה ימים ועוד 50 קילומטרים כדי להשלים את טרק סנטה קרוז המפורסם. זהו טרק שרובו מתבצע בהליכה על רקע אגמים ושדות פורחים. הייחודיות של טרק סנטה קרוז באה לידי ביטוי בפסגות המושלגות של רכס קורדיירה בלאנקה הנמצאות במרחק נגיעה, אולם הדגש המרכזי הוא על הרי האנדים והאווירה שהם מקנים למטיילים.

3. פארק קילימנג'רו

בטנזניה מחכה לכם הפארק הלאומי קילימנג'רו בו תמצאו טרקים שישנו לחלוטין את כל מה שחשבתם על לינה באוהל ובשטח. המסלול עצמו נערך בגובה של 6,000 מטר והוא כולל מעבר בין שבילים ואתרים ייחודיים. המסלול מציג מגוון עצום של בעלי חיים ובאתר הפארק יש שילוב יוצא דופן בין ערוצי הליכה צרים ועמוקים.

4. קמינו דה סנטיאגו 

מי שלא רוצה לבזבז זמן יקר על טיסות יכול לנחות בגבול צרפת ולהמשיך עד כנסיית סנטיאגו דה קומפוסטלה בגליציה. המעבר בין צרפת לספרד מתאפיין בשינויי טבע ונוף, באקלים דינאמי ובעיקר בחוויה חד פעמית. טרק קמינו דה סנטיאגו מזוהה עם הנצרות ומדי שנה משלימים אותו אלפי מאמינים נוצרים במשך חודש ימים. יחד עם זאת, אתם יכולים להחליט באיזה מקטע של הטרק להצטרף ועד כמה לספוג את החוויה המלאה של המסלול.

5. מאצ'ו פיצ'ו

הדרך אל אתר המאצ'ו פיצ'ו היא ללא ספק אחד הטרקים המפורסמים והמוכרים ביותר בעולם. הנופים בדרך מייצגים את העיר האבודה של שבט האינקה ושווים את המאמץ. בדרך ליעד עוברים בין הרים, מפלים ויערות גשם. הזמן הדרוש להשלמת הטרק הוא 4 ימים בקצב רגוע, או יומיים בלבד בקצב מהיר יותר. התקופה המומלצת עבור טרק מאצ'ו פיצ'ו היא יוני עד ספטמבר והלינה כוללת אפשרויות שונות. מומלץ להגיע לטרק עם חברה מסודרת ולהיערך מראש עם ציוד מתאים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה