5 מקומות לדייטים בטבע

אם אתם מעוניינים לצאת לדייט מיוחד הגיע הזמן להכיר את הדייט בטבע. במאמר זה בחרנו לרשום בפניכם אודות מקומות אידיאליים ליציאה לדייט בטבע.

דייט בטבע- חוזרים למקורות

דייט בטבע הוא אותו דייט שמצליח ליצור אווירה רומנטית כמו שזכורה לכם מסרטים רבים. למעשה, דייט אותו מחליטים לערוך בטבע יכול פעמים רבות להצליח יותר מאשר דייט בבית קפה או בפאב הומה אנשים, כאן ההיכרות היא במקום מוכר ושליו וההתחברות בין האנשים היא טבעית יותר. אם אתם חשים שהבעיה שלכם היא כל מיני פוזות בדייטים ואתם מחפשים מקום בו תוכלו להיות עצמכם, אין מקום טוב יותר מאשר הטבע עצמו. בנוסף, אם אתם חובבי מרחבים, ההחלטה לפנות אל קבוצת פנויים פנויות שיוצאים  לטיולים יכולה גם כן לתרום רבות למציאת אותה פרטנרית או פרטנר לחיים.

 

דייט בגן החיות/ספארי

גן החיות או הספארי הוא אחד המקומות המהנים ביותר לדייט בטבע. אם אתם מעוניינים בדייט מקורי במקום מסודר, דייט בספארי או בגן החיות בעיר יכול להיות רעיון נפלא. כאן תוכלו לשלב את הדייט עם ארוחה וסיור בספארי. בדייט זה יהיו לכם מוקדי סיור רבים, תוכלו להבריק בבדיחות על חיות שונות, תוכלו לצחוק על נקודות החולשה והאומץ של הפרטנרים שלכם לדייט כאשר תראו אותם מפחדים מהצב הגדול אך אוזרים אומץ אל מול אריה או נמר. בנוסף, תוכלו להחליט על פיקניק נחמד באזור הפיקניקים של הספארי ולהפתיע עם שקית פולי קפה וטוחן ידני ולהכין לפרטנר/ית שלכם קפה איכותי על האש ובנוסף גם להפתיע בכריכים טעימים אותם הכנתם במיוחד לדייט.

 

דייט בחוף הים

מקום אידיאלי נוסף לדייט בטבע הוא חוף הים. רצועת החוף של מדינת ישראל מקסימה ביופייה ואין דבר יותר מהנה מאשר טיול רומנטי על החוף לקראת שעת השקיעה, רחיצה משותפת בים, צפייה בשקיעה יחדיו ופיקניק בו תפתיעו עם צידנית ובה בקבוק יין ופינוקים רומנטיים נוספים. חשוב לקחת בחשבון שתמיד רצוי לבחור בשעות אחר הצהרים וזאת על מנת לא להיתקל ביותר מדי מבוגרים וילדים בחוף הים. דייט זה מאפשר שילוב של הטבע הקסום ורומנטיקה, כל זאת בתקציב נמוך ביותר.

 

דייט בירקון

מקום נוסף בו תוכלו ליהנות מדייט בטבע הוא פארק הירקון. כאן מדובר על פארק מרכזי שכולל את אזור תל אביב ורמת גן וניתן להגיע אליו בקלות. יש אפשרות לקבוע בפארק עצמו ועל ידי כך למנוע את המבוכה הראשונית של נסיעה יחדיו או הדילמה האם להזמין אותו הביתה או לא. בפארק הירקון תוכלו להזמין את הדייט שלכם לשייט בסירת משוטים באגם הפארק. כאן מדובר על דייט רומנטי ומהנה בקרבת מקום המגורים. כי לא חייבים לנסוע רחוק מדי כאשר מדובר בטבע. הטבע קיים בכל מקום.

לסיכום, אלו הם רק חלק מהרעיונות לדייט בטבע, רעיונות נוספים הם דייט טרקטורונים מהנה בצפון המדינה וכן דייט קיאקים מהנה באזור הירדן. בנוסף, תוכלו גם לבחור בפשוט ביותר ולהזמין את הפרטנרים שלכם לדייט הליכה מהירה או דייט הליכה עם הכלבים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה