בדרך למבצר לטרון עוצרים להופעה אוטנטית


אם אתם נמנים על אותם ישראלים שאוהבים לטייל ומחליטים לארוז מקל ותרמיל ולהתחיל לפסוע בשביל ישראל, בוודאי תשמחו לשמוע שיש אנשים טובים בדרך שיעזרו לכם בכל הקשור אל לינה לצד מגוון אתרים ומיני הופעות אותנטיות מהם תוכלו ליהנות בדרך למבצר לטרון, בעיר ירושלים.

האווירה והמוזיקה- השילוב המנצח

האווירה הקסומה של אתרים היסטוריים (ומקומות מיוחדים בישראל) המשולבים בהופעה נפלאה של אחת הלהקות או הזמרים אותם אוהבים, היא אחת החוויות הקסומות ביותר. בדרך זו המקום מספק את האווירה והלהקה ששרה שירי עם או מוזיקה שמשלבת אלמנטים אותנטיים נטמעת בצורה טבעית במיקום הטבעי בו נערכת ההופעה. אחד הדברים המהנים ביותר הוא לנסוע אל מקומות יפהפיים במדינה לטיולים, נופשים והופעות אותנטיות של להקה מחו"ל או להקה ישראלית שמופיעה במיקום מיוחד, כמו למשל מבצר לטרון או הופעות בירושלים שנערכות במיני אתרים מיוחדים בעיר.

מטיילי ישראל- מלאכי ישראל

יש אנשים שהחליטו לעזור למטיילי ישראל מתוך תחושת שליחות. חלק מאנשים אלו ישמחו להציע למטיילים מקום לינה ללילה ויש אחרים שישמחו להציע להם שתייה חמה ופעמים אף ארוחה. המטיילים צריכים לעדכן מראש את "מלאכי שביל ישראל" וזאת על מנת שיתכוננו לבואם. בנוסף, הלינה אינה עולה כסף, אך נהוג להשאיר סכום סמלי לתחזוקת המקום. חשוב לקחת בחשבון שהלינה תתקיים עד מרחק של שניים שלושה קילומטרים מהשביל וזאת על מנת שתוכלו לחזור אליו בקלות. רוב המטיילים הולכים ברגל בין עשר לשתיים עשרה שעות ביום, כך שאם המטיילים מעוניינים ללון או להגיע להופעה בירושלים, חשוב שהם ידאגו להסעה מראש וזאת על מנת שיוכלו לעמוד בלוח הזמנים של הטיול.

הופעה בדרך ללטרון

אם אתם מתכננים להגיע לרכס לטרון (בדרך לירושלים), כחלק בלתי נפרד מהטיול בכביש ישראל, עצירה להופעה אותנטית, לבילוי בבית קפה בעיר או ישיבה באחד מהפאבים הכיפיים של ירושלים תעשה לכם רק טוב. ניתן לבקר בצוללת הצהובה וליהנות מהופעה מוזיקלית של יוצר מקורי זה או אחר, הופעה במרכז למוסיקה בעין כרם, הופעה של להקות מקומיות בברים שונים של ירושלים, כמו למשל בר כנען, חנאלה, מועדון זאפה, ביקור באחת ההופעות בבירמן הביסטרו המוזיקלי של הירושלמים, מיני הופעות מוזקיה במרכז ז'ראר בכר, פסטיבל המוזיקה בעיר העתיקה, מופעי מוזיקה בבית אבי חי ומופעי קיץ תחת כיפת השמיים בבריכת הסולטן ועוד רשימה ארוכה של מופעים במקומות סגורים ובמקומות פתוחים בעיר ירושלים.

לסיכום, המדינה שלנו יפהפייה ומדי שנה יותר ויותר אנשים מחליטים ליהנות מיופייה באמצעות הליכה רגלית בשבילי ישראל, לינה בצידי הדרך, עצירה באתרים היסטוריים, הנאה ממגוון הופעות בעיר והיכולת לגלות ולהרגיש כל יום מחדש עד כמה המדינה שלנו יפה וניתן ליהנות ממנה בכל רובד אפשרי, אם מדובר על טיולים בטבע ואם מדובר על מוזיקה ישראלית נפלאה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה