מהו חדר החלומות שלכם בבית המלון?

כולנו חולמים מעת לעת על החופשה המושלמת שלנו - אנחנו מדמיינים איך אנו נכנסים למלון בוטיק יוקרתי, ופשוט נהנים ממנוחה ומשפע המתנות שמחכות לנו בתוך החדר. נכון שלכל אדם יש בסופו של יום, כמה העדפות משלו באשר לחדר החלומות שלו בבית המלון. עם זאת, יש בכל זאת מספר אלמנטים שאין ספק שיהיו משותפים כמעט לכל אדם. יש לזכור שאנו חיים לא פעם בשגרת חיים שיכולה להיות מאד מלחיצה, מעיקה ומתישה - בין כל העיסוקים סביב העבודה, הטיפול במשפחה, השמירה על הזוגיות - וכל זאת על רקע המצב בארץ. על כן, חשוב מעת לעת לבצע עצירה - ובכל זאת לצאת לנפוש בתוך בית מלון מפנק במיוחד, בתוך חדר החלומות שיציע לכם את כל מה שתמיד חלמתם עליו - ועוד הרבה מעבר לכך!

מה יכלול חדר החלומות?

קודם כל ולפני הכל - בחדר החלומות תחכה לכם מיטה זוגית ענקית ומפנקת. מיד כשתשכבו עליה - אתם בעצם תרגישו בבית, ואף מעבר לכך. המיטה צריכה לכלול מזרן איכותי ואורתופדי, שיאפשר לכם לישון בנינוחות ולהתפנק. יש אנשים שמבחינתם בחופשה הם בכלל לא צריכים לקום מהמיטה - והמיטה צריכה בהחלט לעמוד בציפייה זו.

מהמיטה לאן אפשר לקום? לאמבטיית הג'קוזי שתחכה לכם כמובן. הג'קוזי הפך להיות פריט חובה בכל חדר חלומות מפנק במיוחד. מדור כמובן על אמבט של ג'קוזי ספא גדול ומרווח, שיש בו מקום לשני אנשים לפחות, בתוך הג'קוזי תוכלו ליהנות מזרמי המים החמים והנעימים אשר יעסו את כל גופכם. בסמוך לג'קוזי, יחכה לכם כמובן בקבוק עם יין משובח ושתי כוסות. אין חוויה מדהימה יותר מישיבה בג'קוזי - כשאתם נהנים מהיין האיכותי, ופשוט מתפנקים על כל רגע.

קמתם בבוקר מהמיטה - לאן הולכים קודם כל? כמובן - אל מכונת קפה לוואצה שנמצאת במטבחון שבחדר. בעזרת מכונת קפה לוואצה תוכלו להכין לעצמכם את אחת מתערובות האספרסו המדהימות והעשירות ביותר שאפשר למצוא. אם תרצו - תוכלו להכין לעצמכם קפוצ'ינו מפנק, אמריקנו, או כל משקה אחר שמבוסס על תערובות האספרסו המיוחדות - ולאחר מכן כמובן שתוגש לחדר שלכם ארוחת בוקר עשירה, ממרכיבים טבעיים, כשהכל טרי במיוחד, טעים ומושלם.

ומה יש מחוץ לחדר?

כמובן שבחדר החלומות שלכם צריכה גם להיות מרפסת הולמת. המרפסת צריכה לספק לכם נוף מדהים, ואין זה משנה בכל להיכן בית המלון ממוקם. זה יכול להיות נוף לכנרת, לים התיכון, לים המלח, להרי מדבר יהודה, להרי הגולן, או לכל נוף אחר שהוא עוצר נשימה.  כמובן שהחדר עצמו צריך להיות מרווח וגדול, ובעצם לספק לכם את כל מה שאתם צריכים לחופשת החלומות שלכם. על בסיס זה, אתם מוזמנים להוסיף לעצמכם פינוקים נוספים, ולהתחיל לתכנן את חופשת החלומות שלכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה