מה לבדוק בצימר שלכם?מה לבדוק בצימר שלכם?

החלטתם שהגיע הזמן לחופשה רומנטית ואתם מתכננים סוף שבוע מפנק באחד הצימרים היפים שהתמקמו בכל פינה יפה בארץ. מה שהופך את הצימר למפנק באמת הוא כמובן הנוף שממנו תוכלו ליהנות בעת שהותכם בו, אך לאבזור של  הצימר יש השפעה רבה יותר על יצירת הנוחות האופטימאלית. הסוד בהצלחת האבזור של  הצימר הוא לחשוב על הפרטים הקטנים ביותר ולשדרג את הנוחות הביתית שלנו ברמה אחת לפחות על מנת שנחוש את אווירת הנופש.

אילו מוצרי חשמל יש בצימר

לפני ביצוע ההזמנה של הצימר כדאי להתמקד לא רק בתמונות המוצגות באתר בו אתם מבצעים את הבדיקה, אלא גם להקדיש תשומת לב לרשימת התכולה של הצימר. רשימת תכולה של צימרים איכותיים תכלול את כל מוצרי החשמל שאנו מורגלים לנוכחותם בבית כמו מקררים, טוסטר אובן טלוויזיות ומזגן כמובן. בצימרים משודרגים תמתין לכם גם מכונת קפה ביתית ומתקן תמי 4. בצימרים היוקרתיים באמת, מלבד כל אלה תהיה גם מערכת סטריאו משוכללת, מחמם מגבות במקלחת ופן לייבוש השיער. המסקנה המתבקשת כאן ברור, בדיקה זריזה ברשימת התכולה של הצימר תגלה לכם בצורה אמינה יותר מהי הרמה שלו.

האם המטבח מאפשר הכנת ארוחה

לאחר בדיקת תכולת מוצרי החשמל שנמצאים בצימר, כדאי להקדיש תשומת לב לאבזור של המטבח. זה חשוב במיוחד אם אתם נוסעים ליותר מלילה אחד או אם מדובר על חופשה יחד עם הילד. בצימרים המיועדים עבור משפחות תמיד יהיו מקררים וכיריים חשמליות, כלי אוכל למשפחה ועוד מגוון אביזרי נוחות שיאפשרו הכנת ארוחה קלה בצימר. בצימרים משודרגים המטבח יהיה מצומצם יותר אך בעלי הצימר יציע לכם ארוחת בוקר כפרית שתהיה כלולה במחיר וגם מטעמים שימתינו לכם בעת ההגעה לצד בקבוק מי שתייה ויין. בצימרים המפוארים ביותר המטבח יהיה מינימליסטי ויכלול כלי אוכל יוקרתיים אך מכיוון ששף פרטי יכין עבורכם את ארוחת הבוקר והערב לא תצטרכו בכלל לחשוב על להשתמש במטבח הצימר.

האם הצימר מאובזר באביזרים מפנקים ואיכותיים

לתוך רשימת האביזרים המפנקים נכללים ג'קוזי,  חימום תת רצפתי, סאונה פרטית, קולנוע ביתי, חלוקי  רחצה ונעלי בית. בצימרים מפנקים באמת תהיה גם מכונת אספרסו איכותית ופן במקלחת. בצימרים המפוארים תמצאו גם מחמם מגבות ומיטה עם מזרון אורטופדי איכותי ומצעים מפנקים מכותנה מצרית. כל  אלו יהפכו את החופשה שלכם לחופשת בוטיק מפנקת, במהלכה תחושו שאתם  מתפנקים מינימום כמו מלכים.

האם הצימר מעוצב תוך התאמה לסביבה בה הוא נמצא

מהעיצוב של הצימר ניתן להתרשם בעת צפייה בתמונות המפורסמות באתר. מה שחשוב הוא לבדוק האם העיצוב מתחשב בסביבה בה ממוקם הצימר והאם הוא יוצר את החיבור המושלם בין הנופים הפסטוראליים שמחוץ לחלון לבין הריהוט והעיצוב של הצימר. הקפדה על הפרטים הקטנים, חוויית אירוח נעימה ואדיבות בשיחת הטלפון עם בעלי הצימר חשובים לא פחות וכדאי לקחתם אותם בחשבון לפני ביצוע ההזמנה על מנת להבטיח חופשה מהנה ביותר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה