נופשונים לסופ"ש

סוף השבוע הוא ההזדמנות הטובה ביותר לרענן את השגרה עם טיול מחוץ לבית. לא כדאי לבלות את ימי החופש מול המחשב, בצפייה בטלוויזיה או בבהייה במסך הטלפון. יש לנצל כל רגע פנוי ולתכנן זמן איכות עם המשפחה והילדים. בנוסף, יש אפשרות לצאת לנופשונים קצרים בסוף השבוע יחד עם חברים. כך מוסיפים התרגשות לסופי השבוע המשעממים ויוצרים חוויות בלתי נשכחות.

מי שמחליט לנצל את סוף השבוע ולתכנן טיול יכול להשתמש ביתרונות של רכב ליסינג. קיימות הרבה אטרקציות שניתן לעשות בשבתות ולא כולן נמצאות בקרבת מקום המגורים. עם הרכב הפרטי של המשפחה אפשר להגיע בקלות ממקום למקום, לבקר באטרקציות שונות וליהנות גם מהדרך ולא רק מהיעד. נסיעה משותפת עם בני המשפחה אינה כרוכה בתשלום נוסף עבור הבעלות על הרכב והיא מצמצמת את העלות השולית של הנופש. במילים אחרות, השיקול הכלכלי אינו רלוונטי בתכנון נופשונים לסופ"ש ולכן אי אפשר להשתמש בו בתור תירוץ לעצלנות.

אטרקציות לפי איזורים בארץ

מי שאינו גר באיזור הצפון לא תמיד יודע כמה סודות, הרפתקאות ואטרקציות מחכות שם. מלבד אתר החרמון המוכר לכל ילד ישראלי כבר מבית הספר היסודי, באיזור הצפון אפשר לראות כמעט מדי שבוע פריחות, נופים ופעילויות טבע יוצאות דופן. הנסיעה אל איזור הצפון עוברת דרך שבילים וכפרים מסורתיים והיא מחייבת את כל בני המשפחה לקחת חלק פעיל בנופשון. באמצעות רכב ליסינג ניתן לגמוע אלפי קילומטרים בתנאים אופטימאליים. אפשר להתחיל בחיפה, להמשיך לכנרת ולסיים בקריית שמונה. היות והרכבים מתוחזקים ברמה גבוהה ומטופלים רק במוסכים מורשים, לא צריך לדאוג לפני שמעמיסים את הציוד ומניעים את האוטו.

הרבה אטרקציות המתאימות למשפחות בסופי שבוע נמצאות באיזור המרכז. תל אביב, הרצליה, רמת השרון ורעננה הן רק חלק מהערים המארחות הורים וילדים באופן קבוע. הנסיעה לאיזור המרכז בסוף שבוע נטולת פקקים ותמיד אפשר להגיע אל קו החוף על מנת לנוח מול הים התיכון. מי שגר בצפון ישמח לספוג ריחות חדשים עם ביקור בגוש דן, בעוד עבור תושבי הדרום מדובר על חוויה תרבותית וחברתית שונה לחלוטין מהמוכר והידוע.

השטח הגיאוגרפי המצומצם של ישראל עלול לבלבל את מי שאינו רגיל לצאת לטיולים עם הרכב הפרטי. נסיעה מתל אביב לאיזור מצפה רמון לדוגמא נמשכת בערך שעתיים, לא כולל הפסקות. מצד שני, את הנסיעה הזו אפשר לערוך כבר ביום שישי בערב וכך לנצל כל רגע פנוי בשעות הבוקר המוקדמות של שבת. באיזור הדרום יש הרבה אטרקציות מפתיעות לרבות מחלבת גבינות במשק קורנמל, מצפה כוכבים ליד ערד ומושבים חקלאיים לצד כביש הערבה. בסופו של דבר, כל משפחה מתכננת בצורה אחרת את הנופשון שלה בסופ"ש ולכן חשוב להציב סדר עדיפויות על מנת ליהנות מכמה שיותר אטרקציות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה