5 דברים שחייבים להיות בכל צימר

נופש בצימר הוא אחד המועדפים על הישראלים, לא משנה באיזה הרכב נופשים מדובר או מהי מטרת הנופש. זוגות המחפשים את הסופ"ש הרומנטי יבחרו לרוב בצימר ולא במלון, קבוצת חברים יעדיפו לשכור כמה צימרים עם חצר משותפת שבה אפשר לערוך ארוחת ערב מפנקת ומשפחות הנופשות עם ילדים יבחרו בצימר שמותאם במיוחד למשפחה על מנת להעניק לילדים העירוניים את האפשרות להיות קרובים ולו רק ליומיים לטבע. לגבי התכולה של צימר שאנו מצפים למצוא בעת הגעתנו, כל קבוצת נופשים תטען כי חשובים לה דגשים שונים, אך ישנם חמישה דברים מאוד בסיסיים שכולנו בלי יוצא מן הכלל נצפה למצוא בכל צימר.


טלוויזיה עם מערכת סטריאו

נכון שבלא מעט מקרים מטרת הנופש בצימר היא להתרחק מהיום יום ולנפוש בפסטוראליות, אך על הטלוויזיה ומערכת הסטריאו בכל זאת לא נרצה לוותר כשאנו נהנים מהפסטוראליות הזו. גם אם לא נצפה בטלוויזיה, נרצה לדעת שהיא ישנה למקרה שנשתעמם מציוץ הציפורים או מהנוף של כינרת. מערכת סטריאו לא תזיק אף פעם גם, כי בזכותה נוכל לשמוע מוזיקה שאנחנו אוהבים במהלך החופשה שלנו.

ג'קוזי ואולי אפילו סאונה פרטית

ג'קוזי הוא ללא ספק פריט חובה בכל צימר גם בצימר שמיועד למשפחה וגם בקבוצת צימרים שמתאימה לכמה זוגות של חברים. בלא מעט צימרים חדישים משדרגים את חוויית הספא שמעניק הג'קוזי ומוסיפים למפרט גם סאונה פרטית אינטימית או בריכה פרטית בחצר של הצימר. אחרי שתבקרו בצימר עם אחד משני אלה, לא תוכלו להסתפק יותר בצימר שיש בו ג'קוזי בלבד.

מכונת קפה איכותית וכלי אוכל 

כשאנחנו נופשים, אנחנו מצפים להתפנק וקפה איכותי נחשב לאחד הפינוקים האהובים על רובנו. מכונות קפה איכותיות שמפיקה אספרסו עם ארומה משובחת היא אביזר חובה בכל צימר מושקע. כמובן שגם כלי מטבח מעוצבים צריכים להיות נוכחים במטבחון הקטן של  הצימר וביניהם כלים המתאימים להכנת קפה במכונת הקפה המשוכללת.

מערכת מיזוג חדישה

מערכת מיזוג הוא אביזר ראשון שעל הצימר לכלול אם אנחנו רוצים שיהיה לנו נעים ונוח במהלך החופשה בצימר. כפי שקשה לנו לדמיין מקום מגורים בישראל שאינו מאובזר במזגן, כך גם ברור לנו שבצימר שאנו משכירים חייבת להיות מערכת מיזוג משוכללת שתבטיח לנו חופשה מהנה בכל חודשי השנה, גם בחודשים החמים ביותר.

חלוקי רחצה מפנקים ונעלי בית חד פעמיים

אחד הפינוקים הנעימים ביותר הם ללא ספק חלוק הרחצה הצחור עם נעלי הבית התואמים שממתינים על המיטה בהגעתנו לחדר המלון או לצימר. במרבית בתי המלון היום לא תמצאו כזה פינוק אלא רק במפוארים ביותר וזה נכון גם  לגבי הצימרים. רק בצימרים מפנקים ביותר שמציעים חוויית בוטיק משודרגת ימתינו לכם חלוק רחצה נעים למגע שמקופל יפה על המיטה ולצידו זוג נעלי בית לבנות לשימוש חד פעמי. נוכחותם תעניק לנו תחושה מיידית שאנו בחופשת ספא מפנקת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה