מורה דרך? קום והתהלך בארץ!

אחת ההנאות הגדולות ביותר בחיים של רובינו היא לטייל בטבע. נכון שיש אנשים שאוהבים את זה מעט פחות וזה בגדר תחביב, או אחד מתוך כלל התחביבים, בכל זאת יש המון אנשים שאש הטיולים בוערת בהם. אנשים שזה אוויר לנשימה עבורם, אבל מסיבות כאלה או אחרות בחרו לעסוק במקצועות אחרים.

זה נכון שהקלישאה אומרת שצריכים לעסוק במה שבוער לנו בנפש, אבל האמת לאמיתה היא שמימוש עצמי אינו מסתכם בתגמול או הכרה. אם לאדם יש תשוקה הוא יכול לבטא אותה, הוא לא חייב להפוך אותה למקור הפרנסה המרכזי ובטח שלא היחיד שלו. האדם הוא יצור מורכב ורב כשרונות, לא כל כשרון הוא מקצוע.

אם גם בכם בוערת אש הטיולים, אבל עוד לא מימשתם אותה כראוי, אנחנו מזמינים אתכם לעשות כן בעזרת השתלמויות מורי דרך.

על ההשתלמות

השתלמויות מורי דרך מיועדות למורים ואנשי חינוך והוראה שנמצאים בשנת השבתון שלהם ורוצים לממש אהבה אחרת, אבל לא רק. ההשתלמות היא אחת מהמרתקות ביותר שיש, והיא משלבת לימודים עיוניים עם לימודים מעשיים בשטח.
החלק המרכזי והמהותי ביותר של מקצוע זה הוא היכרות עם הארץ. מורי הדרך לעתיד יעברו הכשרה מקיפה על הארץ מכל האספקטים השונים כל, תוך התיחסות לפן הכלכלי, תרבותי, חברתי, תקופתי וכיוצא באלה. מטרת הלימודים, בראש ובראשונה היא להכשיר את מורה הדרך לעתיד באופן הטוב ביותר שרק אפשר, בכדי שהוא יוכל להעביר את הידע הזה הלאה.

מורה הדרך צריך להיות בקיא בהתמחויות רבות. אחרי הכל, תפקידו להוביל קבוצות של אנשים שונים, להדריך אותם במסלול הליכה עצמו ותוך כדי להעביר להם את המסרים שהוא בא להעביר. אין ספק שיש פה לא מעט התמודדויות. חלק משמעותי מהלימודים עצמם מיועד להקניית הכלים הנדרשים להתמודדות עם סביבת העבודה של המדריך. מה שאומר שבנוסף ללימודי העומק עצמם יהיה הרבה תוכן שהוא לכאורה מעשיר, אבל הוא לא פחות חשוב מבחינה מקצועית.
בסיכומו של דבר, החלק הסופי של ההשתלמות תהיה התנסות מעשית בשטח, יכול שתהיה אף בת כמה ימים, כך שזו בהחלט הולכת להיות חוויה חד פעמית.

כמובן שעם סיום ההשתלמות תקבלו תעודה ואיתה תוכלו להתחיל לעבוד כמורי דרך. זה לא אומר שאתם חייבים לממש את האפשרות הזאת באופן מיידי, היא גם לא אמורה להיות זו שדוחפת או מונעת מכם לגשת אל ההשתלמות הספציפית הזאת, היא בסך הכל תוספת נחמדה לקורס מרתק.

ההמלצה החמה היא שגם אם ברמת ההעשרה האישית שלכם בלבד, לכו ללמוד את התחום. זאת חוויה שהיא באמת של פעם בחיים, והערך שלה עולה אלף מונים על העלות שלה, לבטח תהנו מכל שניה שתקדישו ללימודים, כך שיש פה רק רווח טהור ומשובך. מעל לכל ספק.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה