השכרת רכב ליום טיול בישראל

טיול בישראל היפה היה בזמנו הבחירה הראשונה והברורה של הרוב המוחלט של האוכלוסייה בארץ. עם השנים, הדברים השתנו, והתיירים הישראלים נוטים יותר לחפש מענה לצורך שלהם בהתרעננות והתחדשות מעבר לים, בארצות רבות ומגוונות.

בשנים האחרונות אנו רואים גל של חזרה לא"י היפה, כאשר יותר ויותר אנשים יוצאים לטיולים יומיים בגבולות המדינה, ונהנים מהטבע העשיר, נקודות העניין הרבות, והנוחות של להיות בטיול ועדיין להרגיש קרוב.

אחת הדרכים הנוחות, הנעימות והמבוקשות ביותר לעשות טיולי יום בישראל הוא עם רכב, כמובן, וכך רוב הטיילים בוחרים לנוע. השכרת רכב בארץ היא דבר לא יקר במיוחד, וניתן ליהנות מרכב איכותי במיוחד, מטופל היטב, עם מיכל מלא דלק ומוכן לנסיעה, מהשעות המוקדמות ביותר של הבוקר, הזמן האידיאלי לצאת לטייל.

אז למה עם רכב שכור ולא עם שלי?

במילה אחת – נוחות. בשתי מילים – נוחות מרבית. אם כבר יוצאים לטיול יומי, ובעצם לחופש של יום אחד, עדיף לנצל עד תום את היום, ולדאוג שהנוחות תהיה מרבית. כששוכרים רכב ליום אחד, אפשר למצוא את עצמנו ברכב יוקרתי וחזק, נוח ובטוח במיוחד, במחיר נוח ונגיש.

כשנוסעים לטייל, הרבה מהכבישים הם פחות מוכרים, ומכאן שהצורך ברכב בטיחותי יותר עולה בצורה משמעותית. תחושת הביטחון שיש ברכב חכם, מתקדם, עם מערכות ממוחשבות חדישות, מאפשרת לנו להירגע לתוך יום הטיול שלנו, מבלי לחשוש. מעבר לכך, הנוחות שלנו היא אלמנט מרכזי בטיול שלנו, ורכב שכור, חדיש ונוח במיוחד יכול להפוך את הטיול למשהו מענג יותר מהרגיל.

בסופו של דבר, כשיוצאים לטייל, יוצאים ליהנות, להתפנק ולשמוח, ובעצם להעלות את תחושת החיוניות והשמחה. איכות החיים שלנו בנויה מהרבה מאוד גורמים, והיכולת לתת לעצמנו מתנות ולדאוג שהנפש והגוף יהיו בריאים ושמחים זו המתנה הגדולה ביותר. חוויות חדשות הן גורם מפתח בתחושה זו, ולכן נהיגה ברכב חדש היא בעצם הזדמנות להגשים חלום קטן, ולקחת, לדוגמא, רכב שתמיד רציתם, אך אתם לא מתכוונים לרכוש, וכך להעצים את החוויה של היום.

לאן נוסעים היום?

רוב היעדים בישראל פרושים בצפון או בדרום, בהתאם לגבולות המדינה הצרה, ונקודות העניין הייחודיות שמצריכות רכב הן רבות על ציר זה. דוגמא לכך היא ללא ספק צפת, והאזור שסביבה, כולל ביקור רגלי ביער ביריה. צפת הצפונית והגבוה מושכת תיירים מכל העולם, עם המבנים העתיקים והאווירה המיוחדת. האזור יפהפה, ומושך ישראלים רבים שבאים לנשום את אוויר הפסגות ולהתרשם מתיירות מקומית עם תחושה של חו"ל. הכבישים נוחים, החניה בשפע, והנגישות גבוה לכל רכב.

בדרום תוכלו לנסוע בנוחות את הירידות לעבר ים המלח, לצוף לשעה על המים המרפאים, להתרענן במקלחת קצרה, ולהמשיך עוד באותו היום לעין גדי, שמורת הטבע והמעיין המחייה שבחופו המערבי של אותה הימה. רכב צמוד הוא אידיאלי לטיול מסוג זה, בו יש מספר מוקדים קרובים יחסית, אליהם אפשר להגיע בקלות עם רכב שכור צמוד.

בסרטון שיטפון בנחל צין  צולם בעזרת רחפן



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה