השכרת רכב לטיול- כל המידע שאתם צריכים

רכב לטיול
איך אפשר לצאת לטיול וליהנות ממראות יפים, חוויות חדשות וחופש מוחלט? התשובה טמונה בהשכרה של רכב לטיול. תגידו שלום לטיולים מאורגנים וללו"ז קבוע ונוקשה, כיוון שטיול ברכב שכור הוא הרפתקה שונה שלא חוויתם כמותה עד כה. לפניכם כל המידע על יתרונות השכרת רכב לטיול, סוגי הרכבים השונים שניתן וכדאי לשכור ועוד מידע שימושי אודות השכרת רכב לטיולים.

יתרונות בולטים של השכרת רכב לטיולים

ליהנות בקצב שלכם – השכרת רכב לטיול מאפשרת לכם לטייל בקצב שאתם בוחרים. ישנם ימים שתבחרו לבלות במקום אחד וימים אחרים תבחרו לנסוע ליעד אחר. הבחירה תלויה בכם ובזכות הרכב הצמוד אתם חופשיים לעשות ככל העולה על רוחכם ובמועד המתאים לכם. בשונה מטיולים מאורגנים, טיולים התלויים בלוח הזמנים של תחבורה ציבורית, ההגבלות של המקומות אליהם ניתן להגיע ברכבת, אוטובוס או מונית, טיול ברכב שכור הוא טיול עצמאי לחלוטין, חופשי ממגבלות רבות ומהנה כפליים עבורכם ועבור כל בני המשפחה.

מחירים – אנשים רבים חוששים לשכור רכב מכיוון שהם חושבים שמדובר בפינוק יקר מאוד ולא משתלם. למעשה, הם רחוקים מאוד מן האמת מכיוון שהשכרת רכב בארץ עולה עשרות ספורות של שקלים ליום ולא הרבה יותר ממאה שקלים לסוף שבוע שלם. טיול עם רכב שכור בארץ לא רק נוח מאוד, הוא גם זול ביותר ולעתים אף משתלם יותר מאשר נסיעה באוטובוסים רבים אל היעד הרצוי.

איזה רכב מתאים לטיול?


  • רכב בגודל מתאים – הרכב המתאים ביותר לטיול הוא רכב בגודל הנכון. הדבר החשוב ביותר ברכב לטיולים הוא הנוחות והנוחות הזאת מושגת בעזרת רכב מרווח עם מקום רב בפנים הרכב ועוד מקום נוסף בבגאז' למזוודות וציוד טיולים. מצד שני הרכב צריך להיות קומפקטי על מנת להיכנס בקלות במקומות חנייה צפופים ולהיות נוח לשימוש. חשוב למצוא אתה רכב שיהיה בגודל המתאים לצרכים שלכם בזמן הטיול.
  • רכב בטיחותי – הבטיחות היא עניין חשוב ביותר ולכן הרכב הטיוב ביותר לטיול הוא כמובן רכב בטיחותי. הקפידו על השכרת רכב עם חגורות בטיחות גם במושב האחורי, כריות אוויר לכל נוסע, אביזרי בטיחות שונים, מערכת בלמים משוכללת ומונעת החלקה ועוד.
  • רכב שטח – אם אתם מתכננים טיול בשטח, הרכב הטוב ביותר עוברכם הוא ללא ספק רכב שטח שיוכל לעבור בדרכי אפר וכבישים לא סלולים, לצלוח בורות עמוקים ולנסוע בקלות בכל תנאי השטח בזמן הטיול.

לכמה זמן ניתן להשכיר רכב?

חברות מובילות בהשכרת רכב מציעות בפניכם אפשרויות שונות להשכרת רכב לטווח קצר וגם ארוך. ניתן לשכור רכב לכמה ימים ולשלם עבור כל יום בנפרד. כמו כן, ישנם דילים של השכרת רכב לסוף שבוע במחיר מיוחד. אנשים המעוניינים לשכור רכבים לזמן ארוך יותר יכולים לקבל הצעות מחיר נוחות וליהנות מרכב צמוד לתקופות ארוכות של מספר שבועות ואף מספר חודשים. תקופת ההשכרה המינימאלית עומדת על יום אחד ומובן מאליו כי מחירי ההשכרה לטווח קצר יהיו שונים מעט ממחירים להשכרה ארוכת טווח.

תגובה 1:

  1. תודה רבה היה ממש מעשיר! ראיתי מבצעים שווים על השכרת רכב באתר הזה: http://www.calauto.co.il/index.php

    בתור מי שגר באיזור המרכז אני בהחלט מסכים שיש לנו אחריות לטייל עם הילדים. יש לנו ארץ מדהימה וצריך להתחיל להעריך אותה.

    השבמחק