תמונת הפרופיל היא תעודת הזהות החדשה שלכם...


אנחנו חיים היום בעידן, שבו לעמוד הפייסבוק שלכם יש משמעות רבה. ברגע שיצרתם קשר ראשוני עם אדם, המשפט הבא שיגיע יהיה "אפשר את הפייסבוק שלך?" ולא משנה אם מדובר על קשר רגשי, קשר עסקי, ידידותי או כל קשר אחר. גם מוסד הבליינד דייט השתנה לחלוטין, כי היום לא צריך לסמוך על התיאור של החבר - מחפשים את האדם בפייסבוק, ושופטים אותו לפי תמונת הפרופיל שלו. אם אתם רוצים שישפטו אתכם כמו שצריך, אתם כמובן צריכים תמונות פרופיל לפייסבוק, שיראו את הצד היפה ביותר שלכם. איך אפשר להשיג את זה?

הדרך להשיג תמונת פרופיל מושלמת

פייסבוק הוא בעצם פלטפורמה חברתית-שיווקית. אנשים פרטיים יוצרים לעצמם רשת חברתית-אינטרנטית ועסקים פותחים דף עסקי ומשתמשים בו ככלי לשיווק בפייסבוק. בעלי העסקים משקיעים בעיצוב הדף העסקי והאנשים הפרטיים משקיעים בתמונת פרופיל. כדי שתמונות פרופיל לפייסבוק שלכם שיראו מעולה, מומלץ להצטלם בסטודיו מקצועי, ולהפיק תמונה מקסימה.
אחרי שתצטלמו, תוכלו לקבל לא רק תמונה אחת מוצלחת - אלא עשרות תמונות מוצלחות. עלות הצילום של תמונות פרופיל לפייסבוק בסטודיו מקצועי הן לא גבוהות במיוחד, והתמורה שתקבלו היא מדהימה - תחשבו על כך שאין תחליף לרושם ראשוני, והתמונה שלכם תעשה רושם ראשוני מקסים במיוחד. התמונה תוכל להיות בכל סגנון שרק תבחרו. יש מי שאוהב תמונות פרופיל שנראות ממש כאילו הן צולמו כבדרך אגב, ויש מי שדווקא רוצה להדגיש את הפן האמנותי של התמונה. אפשר כמובן להצטלם ביחד עם בן זוג או עם בן משפחה אחר - כדי ליצור מראה ידידותי או משפחתי. תהא אשר תהא הבחירה שלכם לגבי סוג התמונה – צילום בסטודיו מקצועי יספק לכם את הטוב ביותר, וכיום זהו פרט חשוב לנוכח העובדה שמאות ולעיתים אלפי חברים רואים את התמונה שלכם מדי יום.

רוצו כבר עכשיו להצטלם

עבור תמונות פרופיל לפייסבוק שלכם שיוציאו אתכם הכי טוב שרק אפשר, אתם לא צריכים לבצע כל הכנה מוקדמת. הסטודיו מאובזר בפריטים המאפשרים לכם להראות טוב בתמונה - בסטודיו עצמו יהיה דוכן איפור, שאיתו תוכלו לטשטש פצעים וקמטים, תוכלו אף לבחור בין מספר סטים של בגדים לעתים, ועם התאורה המתאימה, ועיבוד קל בפוטושופ - תקבלו את המראה המושלם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה