יום כיף גם בחורף!


במאמר זה אני פונה לנשים שביניכן (לגברים – עמכם הסליחה), מכיוון שלנשים יש הרבה "כובעים" (תפקידים) – הן עובדות מחוץ לבית (לרוב), הן עובדות בתוך הבית, מגדלות את הילדים ודואגות לעשרות מטלות – ובדיוק כמו שמכונית לא תמשיך לנסוע אם לא יזינו אותה בדלק, באותו אופן – נשים יקרות, אם לא תזינו את עצמכן בהנאה – שוברת שגרה, אתן תתמוטטו ולא תצליחו להמשיך ולתפקד ביעילות בכל המטלות שלכן.

ובכן, גבירותיי הנכבדות, יום כיף הוא חובה ודווקא בחורף – שכולם מעדיפים להתכרבל בשמיכה ולא לצאת מהבית, אני עומדת להציע לכן ימי כיף לחברות בחורף, כי מגיע לכן ואתן זקוקות לכך.

יום כיף, בחורף, ייתן לכן אנרגיות, הנאה וימלא לכם את המצברים שלכן.

ימי כיף לנשים יכולים להתבצע במגוון אפשרויות, אפשר לממש את האפשרויות הבנאליות והמוכרות לכל (שדרך אגב, אין כל פסול בהן – יום כיף הוא לשם הנאה ואם כל החברות שנפגשות תומכות בכך – זו גם אפשרות...).

כאמור, ימי כיף לחברות יכולים להתבצע בעזרת אכילת ארוחת בוקר במסעדה מיוחדת ומפנקת – סוגרים את הניידים, מתנתקים מהעולם ורק מדברים ונהנים מהשקט, מהאווירה – משעות של בטלה – ללא מטלות וללא התחייבויות.

בנוסף, רוב הנשים אוהבות להתפנק בספא – אז גם כשגשום והחורף בעיצומו – ברגע שאתן נכנסות לעולם שכולו טוב ושוכחות ממזג האוויר בחוץ – יום כיף בספא הוא שילוב של חווית הרוגע וההנאה עם חברות, אשר ביום-יום לא  תמיד מצליחות להיפגש וליהנות יחדיו.

יום כיף בספא ניתן למצוא כיום בצורת כל מיני חבילות ספא למיניהן, אשר כוללות מיני עיסוי שאתן מעדיפות, כולל שתייה, כיבוד קל ואף ארוחה מלאה.. תוכלו לבלות שעות במכון ספא – אל תשכחו – לא כל יום אתן מבלות עם חברות, אז כדאי לנצל כל רגע ורגע.

אפשרות נוספת היא טיפול במים. טרנד שתופס תאוצה ולא בכדי. לובשים בגד ים (בימים קרים זה מעצים את החוויה), נכנסים לברכה מחוממת ועוברים טיפול מרגיע במים. ישנו מקום מומלץ במושב בית זית ואם אתן בוחרות לנסוע לשם תשלבו את הפינוק עם טיול באזור ירושלים ואפילו הייתי ממליצה ל"קפוץ" לשוק מחנה יהודה ולאכול שם ארוחת צהריים.

לסיום, הרעיונות עבור ימי כיף לחברות הם רבים – אך מה שחשוב – אל תוותרו עליהם! יום כיף ישבור לכם את השגרה, ימריץ אתכן ויסב לכן הנאה רבה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה