יריד מעצבים ויוצרים

באחד מסופי השבוע האחרונים נחשפתי לכוחו של הבלוג (לא שלי...) במלוא עוצמתו. זו תקופה לא קצרה שאני עוקבת אחרי בלוג של בחורה כשרונית מאוד בכל הקשור לעיצוב, צילום, שיפוץ רהיטים. הבלוג שלה נקרא דנדושה ובכל פעם שהיא מעלה פוסט חדש אני נהנית-על אמת. אבל לא על זה רציתי לספר. אחת לשבוע (לפחות) מתפרסמת כתבה המתארת את כוחו העולה של האינטרנט- רשתות חברתיות, בלוגים וכד'. באחד מימי שישי פתאום הבנתי שזהו- האינטרנט השתלט עלינו. דנדושה (הבחורה מהבלוג) החליטה לארגן יריד מעצבים בשיתוף עם עוד בלוגריות לא פחות מוכשרות ממנה העוסקות בעיצוב רהיטים, צילום הריון אמנותי, עיצוב צעצועי עץ ועוד. היריד נערך בכפר הס ותוכנן להתחיל בשעה 10:00. אני הגעתי דקות בודדות אחרי שעת הפתיחה ושימו לב- הצלחתי להנות מרבע שעה בה צילמתי מספר תמונות עבורכם וזהו. אח"כ כבר היה קשה לזוז מרוב אנשים. למה אני בהלם? כוחו של האינטרנט, האם זהו סופם של המדיה הטלוויזיונית והכתובה? בלוג ניתן לפתוח ללא עלות, במידה ומקפידים להעלות תוכן איכותי שיש בו ערך מוסף לקהל היעד, הקוראים כנראה יגיעו ומכאן- השמיים הם הגבול. אפשר לארגן אירוע ולהביא אנשים ללא השקעה כספית- היריד היה הוכחה מוחצת לכוחו של בלוג איכותי. לא יאמן. עידן חדש מתרחש לנגד עינינו.
קצת תמונות מהיריד (לא הספקתי לצלם הרבה כפי שציינתי למעלה)-

עגלות קש שאחת הבנות עושה בעבודת יד (מדהימות!!!!)...




פופים לילדים-




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה