בחירת מתנה לחתונה



אחת ההתלבטויות הגדולות שפוקדות כל אחד ואחת מאיתנו, לפני שאנו הולכים לחתונה של חברים או בני משפחה היא מה נכתוב בצ'ק, "כמה לתת".... אם בעבר היה מקובל מאוד להביא לזוג הצעיר מתנה לחתונה, הרי שכיום, הדבר הפך לנפוץ פחות – ורוב האורחים מביאים איתם צ'ק. זאת בשל הפיכת אירוע החתונה למפגן יוקרתי, שנערך כמעט תמיד באולם נוצץ ועולה הרבה מאוד כסף. הצ'קים נועדו לממן את עלותו של האירוע. כפועל יוצא, אם בעבר הזוג הצעיר היה מקבל מתנות שהיו מסייעות לו בתחילת דרכו המשותפת, כיום הדבר אינו קורה כמעט.
ישנן חתונות בהן מתעורר אצלי הרגש כי צ'ק הוא לא משהו אישי ואני רוצה לתת גם משהו שהוא מעבר לכסף- איזושהי מתנה לחתונה שתהיה אישית. הצ'ק נתפס בעיני כסוג של תשלום בעבור עלותו של האירוע – ולא כמתנה שמבטאת את עומקו של הקשר והרגש ביני לבין בני הזוג. מצד שני, ברור שאי-אפשר לוותר על הענקת הצ'ק, ברור לי כשמש שוויתור על הצ'ק יגרום נזק כלכלי ישיר לבני הזוג והוריהם.



ולכן, הגעתי למסקנה כי הפתרון הטוב ביותר הוא לצרף לצד הצ'ק מתנה מקורית – שלא חייבת לעלות כסף רב. מתנה כזו, אותה ניתן לתת באירוע עצמו, או אפילו טוב מכך, להביא לזוג הצעיר במפגש החוויות של אחרי החתונה, יכולה לבטא את רצונם של המעניקים לתת לאורחים גם מתנה מקורית שמפגינה את הרגשות שלהם.
אם אתם מחפשים מתנה לחתונה וזקוקים לרעיון – הנה אחד מוצלח במיוחד: עיצוב אלבום חתונה. נכון, בדרך כלל הצלם מסדר אותן, אבל אז מתקבל האלבום ה"משפחתי- פולני" בו מופיעות כל הדודות שאף אחד לא באמת מכיר וחברים של ההורים שהזוג הצעיר מעולם לא שמע עליהם ולכן, מתבקש שיהיה להם גם אלבום אישי של החברים הבאמת קרובים שבאמת אוהבים אותם ויצאו מהחתונה עם יבלות ברגליים כי לא הצליחו להפסיק לרקוד מרוב שמחה ואושר מחתונת חבריהם הקרובים- זו מתנה אמיתית.



כיום ישנם אתרים רבים שמציעים אתרים שמאפשרים עיצוב אלבום חתונה, ויש גם לא מעט מעצבים שמתמחים בכך. אם תרכשו מתנה לחתונה מסוג זה בעבור הזוג הצעיר, ותאפשרו להם להוריד מעל עצמם את המטלה הזו, אין ספק שהם יודו לכם. עיצוב אלבום חתונה הוא מתנה מקורית מאוד, שאין מי שלא ישמח בקבלתה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה