טיול אופניים בפארק הירקון


פורים שמח לכולם...

אחרי שחיפשתי את הקטן לגנן והבאנו משלוחי מנות בצורת עציצים לכל החברים בגן-



הגיע הזמן לקחת אותו לראות תחפושות של גדולים. לאן ניסע? נסיעה לעדלאידע בחולון הייתה גדולה עלינו אז החלטנו להגיע לפארק הירקון בת"א. ככה אנחנו בעיר אבל "ברגוע".


העמסנו את האופניים על האוטו ויצאנו לדרך.


התחלנו את הסיבוב באזור אבן גבירול פינת רוקח ורכבנו לכיוון הים לקראת סוף המסלול עלינו על הגשר, עברנו לצידו השני של הירקון והמשכנו בסיבוב. בדרך ראינו אריות, חיפושיות, צ'רלי צ'פלינים, גברים מחופשים לנשים, אנשי מיחזור ועוד ועוד תחפושות מצחיקות.
לאחר יותר ממחצית השעה הקטנצ'יק שהיה המום מהסובב אותו הראה סימנים שהוא צריך לרדת לקרקע קצת.
עצרנו בפינה בדרך, פרשנו מחצלת, נשכבנו על גב ופשוט- נהנינו. מסביבנו היה ירוק, שביל האופניים היה נוח מאוד לרכיבה, אנשים חביבים, צריך יותר מזה?



למי שאין אופניים או רוצה לגלות את הפארק בצורה מקורית יותר יכול לעשות זאת דרך המים...ניתן לשכור סירות פדלים ולשוט להנאתכם לאורך הנחל...שימו לב כי אין צל בדרך וכדאי מאוד להצטייד בכובעים.


ולמי שלא מתחשק אופניים ומפחד מהמים אפשר גם לשכור את הכלי רכב הבא (אין לי מושג איך קוראים לו אבל הוא נוסע)



עוד שתי תמונות שאני חייבת להוסיף לאווירה- במהלך טיול האופניים פגשנו מנקה רחובות (אמיתי, הוא לא היה מחופש) שמאכיל את היונים בפארק. הקטן שלנו התלהב והיה מרותק אל היונים אבל כלבתנו (העונה לשם בלה) הבחינה כי עצרנו את הרכיבה וזה כנראה לא מצא חן בעיניה אז היא פיזרה את ההפגנה. מיותר לציין שמנקה הרחובות לא היה מרוצה שכל חבריו התעופפו בבהלה ולנו לא נותר אלא להתנצל ולדווש הרחק משם.




אולי יעניין אתכם לקרוא עוד על פארק הירקון

תגובה 1:

  1. יופי של רעיון לבילוי משפחתי חינמי וכיפי לגמרי, תודה על השיתוף.

    ד"ש לקטן...

    השבמחק